روح الله مظفری معاون فرهنگی و ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز :آغاز نخستین رویداد نقاشیخط سرو شیراز از ۱۷ اردیبهشت

معاون فرهنگی ورزشی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز از آغاز نخستین رویداد نقاشیخط سرو شیراز از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در شیراز خبرداد.

روح الله مظفری در گفتگو با پایگاه خبری شهروند گفت: در این رویداد که از سری برنامه های هفته شیراز و با رویکرد فرهنگ شهروندی است از عصر فردا در کنار ارگ کریمخان آغاز خواهد شد. در این رویداد ۱۴ هنرمند به ارائه ۱۴ اثر خواهند پرداخت.
مظفری با اشاره به اینکه گردشگری فرهنگی با ایجاد رویداد های هنری می تواند اردیبهشت شیراز را بیش از پیش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار دهد تاکید داشت سازمان فرهنگی شهرداری شیراز این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون فرهنگی، ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به برنامه های متعددی که از ابتدای اردیبهشت و روز گرامیداشت سعدی شاعر بزرگ ایران آغاز شده است افزود: برنامه نقاشی خط از ساعت ۱۶ تا ۲۰ همه روزه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این رویداد حضور یافته و هنرنمایی هنرمندان عزیز حاضر در این رویداد را مشاهده نمایند.